Take You Higher (w/The Noiseworks) |
||
Take You Higher (w/The Noiseworks) Lyrics |
||
|
Hey! Hey! Hey! Hey! Feeling`s gettin stronger (ooh yeah) Music`s gettin longer too Music is-a flashin` me I want to, I want to, I want to take you higher Yeah yeah yeah (higher) I want to take you higher Baby baby baby baby light my fire Whoo! Huh! I want to take you higher (Higher) Waaaahh! Boom shaka-laka-laka, Boom shaka-laka-laka Hey! Hey! Hey! Hey! Feeling`s nitty-gritty (Uh huh huh yeah) Sound is in the city too Music`s still-a flashin` me Don`t ya want, don`t, don`t, don`t ya want to get higher Yeah, woo! (higher) I want to take you higher (higher) Baby baby baby light my fire, woo! I want to take you higher (higher) Y`ah Boom shaka-laka-laka, Boom shaka-laka-laka Oh, yeah, hey! Hey! Hey! Hey! Hey! Harmonica solo Higher! Higher! Higher! Higher! Feelings that`ll make you move (make you move, yeah) Sound will better help you groove Music`s still just flashin` me, yeah Take your places I want to take you higher, yeah yeah yeah yeah (higher) I want to take you higher Baby baby baby light my fire. Woo ah ah (higher) I wanna take you high high high high high high high higher Boom shaka-laka-laka, Boom shaka-laka-laka Good boy! Let`s take you, I`ll take you (Higher) Oh yeah yeah, I wanna take you higher Whoa oh oh, a little higher Got to gimme gimme gimme gimme (higher) (Higher) Higher yeah (Higher, higher, take you higher) (Higher) such a good one (higher) oh oh oh (Higher) I want to take you (Higher) |
||
Top Artists - M |
||
|
||