Me Passer De Toi |
||||||||
|
||||||||
Me Passer De Toi Lyrics |
||
|
(Yeah...) They said I might never find true love, They said I might never need the one I dream of, `said don`t believe in love at first sight, I thought they were right `till I saw your eyes... Then they said we would be all right for a while, They said our feelings would change, Just give it time. But I`m happy to say I love you just as Much now as I did yesterday... Refrain Cause what we have is so real The way I feel they can`t take away No matter what they say `Cause I know I know I can stay in love With someone like you A ceux qui pensent que l`amour met à genoux, Que pour y croire encore, il n`y a plus que nous Je dis que rêver plus haut, Ce n`est pas que pour les héros A ceux qui voient l`amour comme un défi, Et le coeur, comme un ennemi, Je dis qu`ils verront bien Que j`aurai toujours ma main dans ta main Si tout ne tient qu`à un fil Si fragile, on va tout changer Et quitte à tout laisser Tu verras Qu`un jour je ne pourrai pas Me passer de toi Si tout ne tient qu`à un fil Invisible, on peut l`arracher Et quitte à tout lâcher Tu verras Qu`un jour je ne pourrai pas Me passer de toi There really is someone for every one I didn`t believe until you touched me And that`s when I know dreams do come true And so I promise you I`m gonna stay Refrain Si tout ne tient qu`à un fil Si fragile, on va tout changer Et quitte à tout laisser Tu verras Qu`un jour je ne pourrai pas Me passer de toi Si tout ne tient qu`à un fil Invisible, on peut l`arracher Et quitte à tout lâcher Tu verras Qu`un jour je ne pourrai pas Me passer de toi... |
||
Top Artists - B |
||
|
||