Please Mr. Postman |
||||||||
|
||||||||
Please Mr. Postman Lyrics |
||
|
Oh yes, wait a minute Mister Postman (Wait) Wait Mister Postman Please Mister Postman, look and see (Oh yeah) Is there a letter in your bag for me (Please, Please Mister Postman) Coz it`s been a mighty long time (Oh yeah) Since I heard from this girl of mine There must be some word today From my girlfriend so far away Please Mister Postman, look and see Is there a letter, a letter for me I`ve been standing` here waiting` Mister Postman So patiently For just a card, or just a letter Sayin` she`s returnin` home to me (Please Mister Postman) Please Mister Postman, look and see (Oh yeah) Is there a letter in your bag for me (Please, Please Mister Postman) Coz it`s been a mighty long time (Oh yeah) Since I heard from this girl of mine So many days you`ve passed me by See the tears standin` in my eyes You didn`t stop to make me feel better By leavin` me a card or a letter (Please Mister Postman) Mister Postman, look and see If there`s a letter in your bag for me You know it`s been so long Since I heard from this girlfriend of mine You better Wait a minute Wait a minute You better Wait a minute Please please Mister Postman Just check and see one more time for me You better Wait a minute Wait a minute You better Wait a minute Please please Mister Postman Deliver the letter, the sooner the better [repeat] |
||
Top Artists - H |
||
|
||